Montag, 14. August 2017

[Herzenslied] #4 - Hole in my Soul


Heute bekommt ihr einen Song, der bei mir momentan hoch und runter läuft und den ich voller Insbrunst laut mitsinge (und somit alle Nachbarn verscheuche - oder unterhalte; je nach dem, wie sadistisch derjenige ist ^^). Ich liebe Apocalyptica, habe ich schon immer getan, aber man verliert auch geliebte Acts mal aus den Augen (Ohren) und mir ist es eben gerade mit dieser Band so ergangen. Und dann habe ich auf meinen Streifzügen durch Youtube ihr Album "Shadowmaker" entdeckt und war schockverliebt. Wieso habe ich das nicht früher entdeckt? Besonders angetan haben es mir Sea Song, Cold Blood und Dead Man's Eyes. Und Hole in my Soul. Es ist traumhaft schön <3



Lyrics

It's getting dark and I'm lost in the woods,
I'd find a way out if I knew where to look.
If I could've ripped this page out of my book.
I'm confused and misguided,
and my fate is beside me.
I've got a hole in my soul where you used to be.
There's a thorn in my heart and it's killing me.
I wish I could go back and do it all differently,
'cause now there's a hole in my soul where you used to be.
A fire inside but my blood's turning cold,
I'm walking alone down this desolate road.
Yesterday feels like a lifetime ago,
the memories are fading
and my dreams are a changing.
I've got a hole in my soul where you used to be.
There's a thorn in my heart and it's killing me.
I wish I could go back and do it all differently,
'cause now there's a hole in my soul where you used to be.
There's a hole in my heart,
in my life,
in my way
and it's filled with regret,
all I did to push you away.
If there's still a place,
in your life,
in your heart -- for me.
I would do anything,
so don't ask me to leave.
I've got a hole in my soul where you used to be.
You're the thorn in my heart and you're killing me.
I wish I could go back and do it all differently.
I wish that I treated you differently,
'cause now there's a hole in my soul where you used to be.


(Lyrics von Songtexte.com)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen